پنج اسفند رو دوست دارم
اصلا همین الان که تایپشم میکنم دلم میلرزه
پنج اسفند رو به نام تو میشناسم
خدا تورو فرستاد رو زمین که آرامش من باشی
که عشق من باشی
که امید من باشی
بایدم دلم بلرزه وقتی روز تولدت میاد
اصلا مگه میشه عشقت به دنیا بیاد بعد تو دلت نلرزه از تولدش
اسفند همیشه خاص بوده برام
منو تو اسفندییم
دوتا اسفندیه با احساس
کی گفته پاییز عاشقونست
ماه عاشقی واسه ما یعنی اسفند
عزیز من
آرامش من
عشق من
همسر مهربون من
تولدت مبارک
#یکتا
+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم اسفند ۱۳۹۵ساعت 23:54 توسط میثاق - یکتا |
عاشق شدیم به همین سادگی!...
ما را در سایت عاشق شدیم به همین سادگی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 17 تير 1396 ساعت: 21:17